שיווק דיגיטלי (Digital Marketing) הוא מונח שמתאר את כל דרכי השיווק בעולם האינטרנטי, השיווק הדיגיטלי מאפשר לעסקים להתחבר ישירות לקהל היעד שלהם, ולהבין את הצורך שלו משמע את מה שהלקוח הספציפי מחפש או צריך. 

דוגמאות לשיווק דיגיטלי הן: 

פרסום ברשתות חברתיות,קידום ממומן בגוגל, קידום בגוגל, קידום אורגני SEO, יצירת קמפיינים, יצירת תוכן, פרסום פודקאסטים ועוד מגוון רחב של דרכים במדיה וברשת. בעזרת כלים דיגיטליים מתקדמים, חברת שיווק באינטרנט יכולה לקדם את השירות או המוצר שלכם באופן יעיל ומדויק ולהגיע לקהל רחב. השיווק הדיגיטלי הוא עולם רחב, שמציע אינספור הזדמנויות לחברות, לעסקים ולעצמאים להצליח ולהרוויח.


מדוע שיווק דיגיטלי חשוב לעסק?


השיווק הדיגיטלי מכוון ומאפשר ללקוחות להגיע אל בית עסק אותו הם מחפשים וצריכים, ועוזר לעסקים להגיע ולאתר את הלקוח הרלוונטי והפוטנציאלי עבורו. 

ניתן למדוד באופן קבוע את יעילות השיווק ולהתאים את אסטרטגיות השיווק השונות בזמן אמת לפי הנתונים והכלים הטכנולוגים הקיימים. 

שיווק דיגיטלי בצורה מקצועית עם הכוונה וניטור נכון של הקהל הרלוונטי, תחומי עניין, טווחי גיל ואזור גאוגרפי מעלה את הסיכויים להצלחה גבוהה!

השילוב של שיווק נכון וקהל מדויק יחשוף את העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים וגם יכול לתת יתרון גדול על המתחרים.



ניתוח ומדידה

ניתוח ומדידה

היתרון הגדול והמרכזי שיש לשיווק הדיגיטלי הוא קבלת הנתונים ומדדי ההצלחה שיש לכל קמפיין ופרסום, בניגוד לשיווק המסורתי. לא נוכל לדעת כמה אנשים בדיוק צפו בפרסומת ששודרה בטלוויזיה, כמה אנשים חלפו על פני שלט החוצות שלנו או הגיעו למודעה בעיתון. לעומת זאת, נוכל לדעת כמה אנשים הגיעו לפוסט הממומן שלנו בפייסבוק, באינסטגרם ובגוגל או מהי כמות האינטראקציה והחשיפות שנוצרו לעסק.

דיוק הקהל- Targeting

דיוק הקהל- Targeting

בעזרת שיווק דיגיטלי, ניתן להגדיר מראש את קהל היעד שלנו ולכוון אליו את הפרסום. כך, ניתן להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ולהשקיע את התקציב שהוגדר על אוכלוסייה שיש לה עניין וצורך בשירות או במוצר שמספק בית העסק.

מעורבות של הקהל

מעורבות של הקהל

בעזרת פרסום ברשתות החברתיות השונות, ניתן לקדם ולעורר מעורבות של הקהל. לדוגמה, יצירת פוסטים ופרסומים המפנים שאלות לקהל, כמו כן ניתן לקבל פידבקים ומשובים, ניתן להשאיר תגובות ולשלוח הודעות בפלטפורמות השונות באופן ישיר אל העסק, לשתף וגם לשמור את המודעה לשימוש עתידי.

יעילות תקציבית

יעילות תקציבית

במקום להוציא סכומים גדולים מאוד על פרסום באתרי מפתח ואפליקציות שונות, בשלטי חוצות, מודעות בעיתונים, הפקת פרסומות לטלוויזיה לרדיו, השיווק הדיגיטלי מאפשר תקצוב מוגדר ומדויק של קמפיינים שיעלו ברחבי הרשת גם אם התקציב אינו עצום. קידום ממומן ומטורגט יכול להקפיץ את המודעות לעסק שלכם, את ההכנסות, הרווחים וכמובן את מעגל הלקוחות.

נגישות וזמינות למידע

נגישות וזמינות למידע

בעזרת פרסום ושיווק באינטרנט ישנה נגישות וזמינות למידע רחב אודות השירות והמוצרים, כגון מחירים, רכישות מקוונות, מידע נוסף והכוונה לאתרי אינטרנט שאותם ניתן לקדם. אנו יכולים לומר בוודאות שהטיימינג של חשיפת העסק והשירותים הם מאוד רלוונטיים וקריטיים לשלב ביצוע העסקה וכמו כן, אנו נמצאים בעידן שהכל קורה כאן ועכשיו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם